معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۹۳ دستگاه بی سیم دوربرد که در زمره کالاهای ممنوعه به شمار می‌رود، در بازرسی از یک منزل در مشهد کشف و ضبط شد.

۹۳ دستگاه بی سیم دوربرد در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، بخشعلی بیاتی قله‌زو اظهار کرد: به دنبال رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات مشهد و با هماهنگی مرجع قضایی، در قالب گشت مشترک کارشناسان بازرسی و نظارت اداره کل صمت به همراه نمایندگان اطلاعات مشهد در بازرسی از از یک منزل و همچنین یک واحد صنفی در مشهد، ۹۳ دستگاه انواع بی سیم دور برد و همچنین تعداد ۶۸ عدد باطری مورد استفاده در بی سیم و ۷۶ عدد شارژر بی سیم کشف شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ارزش تقریبی دستگاه‌ها و تجهیزات مکشوفه مزبور را بیش از ۲ میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: ماموران اقلام جمع آوری شده را به اداره کل اموال تملیکی منتقل کردند، همچنین پرونده آن نیز تنظیم و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌ دهند تا کارشناسان و بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.