گردهمایی بانوان هنرمند دهه هشتادی، فعال در عرصه عفاف و حجاب کشور از ۲۰ استان در حرم رضوی برگزار شد. 

حرم رضوی میزبان بانوان هنرمند دهه هشتادی کنشگر عفاف و حجاب کشور

به گزارش قدس آنلاین، سیده فاطمه شناعی، مسئول نوجوانان عفاف و حجاب کشور اظهار کرد: کنشگری تخصصی حجاب و عفاف، توسط دهه هشتادی ها و دختران نوجوان، هدف این نشست های تخصصی بود که در حرم رضوی در حال برگزاری است. رهبرمان فرمودند، تلاش کنید که دختران نوجوان، کنشگر عفاف و حجاب در سطح جهان شوند و افق ایشان اینگونه است و ما بر این اساس، توانمندسازی دختران جوان و نوجوان را آغاز کردیم.  

وی تصریح کرد: با تبیین، شیوه های صحیح کنشگری فرهنگی اجتماعی، بزودی شبکه کنشگران نوجوان دختر کشور محقق می شود. به گفته وی، از ۲۰ استان کشور از جمله، گلستان، بوشهر، سیستان، خراسان شمالی، کردستان، قم، همدان، کهگیلویه و بویر احمد و... دختران دهه هشتادی در این گردهمایی حضور دارند. 

وی، همچنین به حضور مسولان استانی حجاب و عفاف کشور در این گردهمایی اشاره و افزود: در مجموع ۶۰ نفر از بانوان فعال در این عرصه در ایام ولادت، میهمان امام رضا شدند. به گفته وی، این سومین دوره از این سلسله گردهمایی ها در کشور است و این دوره ویژه کنشگری های تخصصی امربه معروف و هنر است. وی با بیان اینکه دوره قبل کنشگران رسانه ای آموزش تولید محتوای موثر داشتند، افزود: دوره بعد نیز روایتگری خواهد بود، تا زن تراز انقلاب را روایت کنیم. 

وی در ادامه به تقویت شبکه نوجوانان فعال اجتماعی تاکید و یادآور شد: در بعضی برهه ها مثل انتخابات، واجب است که همه پای کار باشند و ما نیز طرحی با عنوان «عملیات نقطه زن» را در دست اجرا داریم که دختران نوجوان چه به حیث احساسی یا منطقی، افراد خانواده شان را ترغیب به حضور در انتخابات، شبهات و سئوالاتشان را پاسخگو هستند. 

وی در زمینه تولید محتوای رسانه ای  توسط این تشکل های اجتماعی نیز گفت: منابع عقلی و منطقی پاسخ به سئوالات را در اختیار فعالان رسانه ای قرار می دهیم تا تولید محتوا کنند، مثلا کنشگران رسانه ای، دیدگاه های اندیشمندان غربی و فلاسفه غربی را مطالعه و سپس تبدیل به محتوا و به مخاطب عرضه می کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.