مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: نرخنامه جدید برای صنف قالی شویی در این شهر تنظیم و ابلاغ شد و رعایت این نرخنامه و نصب آن در واحد الزامی است.

نرخنامه جدید قالی شویی در مشهد صادر شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: بر اساس نرخنامه جدید، هزینه شست و شوی هر مترمربع فرش ماشینی ۲۱۸ هزار و ۵۰۰ ریال، هر مترمربع فرش دستباف معمولی تیره ۳۳۰ هزار ریال، هر مترمربع فرش دستباف معمولی روشن و قالیچه دستی ۵۵۰ هزار ریال، هر مترمربع موکت معمولی ۱۰۰ هزار ریال، هر مترمربع موکت طرح دار و پُرزدار ۱۵۰ هزار ریال، هر مترمربع قالیچه ماشینی ۳۵۰ هزار ریال، هر مترمربع کناره ماشینی ۳۵۰ هزار ریال و هر مترمربع کناره دستی ۴۰۰ هزار ریال است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز و افزایش تقاضا برای قالی شویی، نظارت‌ها در این بخش از ابتدای اسفندماه به صورت تخصصی به ویژه در بخش مربوط به گرانفروشی و ارایه سایر خدمات از سوی قالی شویی‌ها شدت می‌گیرد و واحدهای صنفی باید از این نرخنامه تبعیت کنند و عدول از آن برای آنان تخلف محسوب می‌شود.

وی گفت: نرخنامه باید در واحد صنفی قالی شویی در معرض دید مشتریان قرار گیرد در غیر این صورت تخلف "عدم درج قیمت" واحد محرز خواهد بود.

صیادی افزود: شهروندان باید خدمات شست و شو را از قالی شویی های معتبر دریافت کنند و بابت تحویل فرش، رسید را از واحد صنفی مطالبه کنند و قالی شویی‌ها نیز موظف هستند فاکتور خدمات و مبلغ را به مشتریان ارایه دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.