معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: مشارکت مردم در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی به یک معنا تضمین سلامت انقلاب و تقویت رهبری است.

حجت الاسلام قمی : مشارکت مردم در انتخابات تضمین سلامت انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی اظهار کرد:مجلس خبرگان رهبری در مسائل عادی کشور نقش برجسته ندارد اما ماندگارترین تاثیر را در مسایل حساس کشور از جمله مساله رهبری بر عهده دارد.

وی افزود: انتخابات یعنی تبدیل شدن جامعه ملی به جامعه کوچکتر که منتخبین بتوانند از مردم نمایندگی کرده و زمینه را برای پیوند بیشتر میان ساختار نظام و کارگزاران پدید بیاورد.

معاون ارتباطات بین الملل دفترمقام معظم رهبری: مردم با انتخاب اصلح‌ کمک می کنند که کارگزاران سالم سرکار بیایند و کارگزاران ناسالم از کار بر کنار بشوند.

حجت الاسلام قمی تصریح کرد : مشارکت زیاد درست مقابل ایجاد یاس و نا امیدی است که توسط دشمنان ایجاد شده و قطعا شکستی دیگر را برای دشمنان به ارمغان می آورد .

وی ادامه داد: شکست دشمنان امید را برای ملت ایران که همیشه امیدوار به پیشرفت های بیشتر ایران و ایرانی هستند را به همراه خواهد داشت.

معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: مطمئن هستم ملت ما با هوشیاری و بصیرت که دارند به نحو مناسب در انتخابات ۱۱ اسفند حضور به هم خواهند رساند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.