وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با وزیر فرهنگ قطر با قدردانی از تلاش های دولت این کشور در حوزه پشتیبانی رسانه‌ای «عملیات طوفان‌الاقصی» گفت: باید تلاش کنیم همه کشورهای اسلامی هر آنچه از دستشان برمی‌آید را برای حمایت از مردم غزه انجام دهند .

وزیر فرهنگ: کشورهای اسلامی همه اقدامات لازم را برای حمایت از مردم غزه انجام دهند

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی امروز ( شنبه پنجم اسفندماه ) در ادامه سفر به ترکیه و در حاشیه اجلاس فوق‌العاده وزیران اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی "برای غزه" در استانبول با عبدالرحمن بن حمد بن جاسم بن حمد آل ثانی وزیر فرهنگ قطر دیدار و از اقدامات این دولت در حوزه پشتیبانی رسانه‌ای «عملیات طوفان‌الاقصی» تشکر کرد.

وی در این دیدار تلاش های دولت قطر در حوزه پشتیبانی رسانه‌ای «عملیات طوفان‌الاقصی» را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم فضای همکاری در مورد غزه را با همکاری این دولت به رویدادهای فرهنگی و هنری اسلامی تبدیل کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: امیدواریم با افزایش ارتباطات، تبادل هیات ها و خبرنگاران ارتباط قوی بین بخش های خبری و رسانه ای ایجاد شود و بتوانیم همه این ظرفیت‌ها را برای دفاع از مردم فلسطین بسیج کنیم.

اسماعیلی گفت: باید تلاش کنیم همه کشورهای اسلامی هر آنچه از دستشان برمی‌آید را برای حمایت از مردم غزه انجام دهند و مسیر حمایت عملی را برای خروج از وضعیت دردناک فعلی فراهم کنیم.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران در حوزه رسانه ای آماده همکاری های بهتر و بیشتر از گذشته با دولت قطر هستیم.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر جمعه - چهارم اسفند ۱۴۰۲ - به دعوت همتای ترکیه‌ای خود برای شرکت در اجلاس وزیران اطلاع‌رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عازم استانبول شد.

محور اصلی این اجلاس مساله غزه و اقدامات ضدبشری و جنایات رژیم صهیونیستی است.

در این سفر مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عاطفه خادمی مشاور اجتماعی وزیر، اسماعیلی را همراهی می‌کنند.

اجلاس وزیران اطلاع رسانی سازمان همکاری اسلامی (OIC) با حضور وزیران اطلاع رسانی ۲۴ کشور عضو با محور جنگ غزه امروز (شنبه) در استانبول ترکیه گشایش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.