نامزد اصلی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا مدعی شد که اگر رییس‌جمهور کنونی این کشور برنده انتخابات ۲۰۲۴ باشد، آمریکا جنگ جهانی سوم را پیش از شروع می‌بازد.

دونالد ترامپ: اگر بایدن پیروز شود،جنگ جهانی سوم را قبل از شروع می‌بازیم

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور سابق آمریکا و از نامزدهای اصلی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده این کشور مدعی شد اگر جو بایدن، رییس‌جمهو کنونی آمریکا یک دوره دیگر در قدرت بماند، آمریکا جنگ جهانی سوم را پیش از آنکه شروع شود، می‌بازد.

وی که در «کنفرانس ا قدام سیاسی محافظه‌کاران» سخنرانی می‌کرد، با تأکید بر اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا گفت: به احتمال زیاد در جنگ جهانی سوم شکست خواهیم خورد. ما حتی در آن شرکت نخواهیم کرد، اما بازنده خواهیم شد.

ترامپ درادامه افزود: افزود: اگر جو بایدن در سال ۲۰۲۴ پیروز شود، بدترین اتفاق‌ها رخ خواهد داد.

به گفته ترامپ « بایدن نمی داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است، اما او توسط فاشیست های بسیار بد احاطه شده است و این نشان می دهد که دولت فعلی در حال انتخاب میانبری برای نابودی است.»

رسانه‌های آمریکایی امروز یکشنبه گزارش دادند که نتایج اولیه نشان می‌دهد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در کارولینای جنوبی پیروز شده است.بر پایه این گزارش، ترامپ در انتخابات مقدماتی کارولینای جنوبی، نیکی هیلی نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا و آخرین رقیب جمهوری‌خواه خود را شکست داد.

پیش از این، مؤسسه پژوهشی ادیسون پیش‌بینی کرده بود که دونالد ترامپ در رقابت‌های مقدماتی نامزدهای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری در کارولینای جنوبی به راحتی بر رقیب خود نیکی هیلی پیروز شود.

نیکی هیلی درکارولینای جنوبی به دنیا آمده و دو دوره فرماندار این ایالت بوده است. طبق داده‌های مؤسسه پژوهشی ادیسون، از بیش از ۹۷ درصد آرای شمرده شده، ترامپ ۶۳ درصد و هیلی ۳۶.۸ درصد آرا را به دست آورده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.