بالغ بر یک هفته است که داوود کیم، خواننده کره‌ای که تازه مسلمان شده به تهران آمده است.

داوود کیم، خواننده تازه مسلمان شده کره‌ای در تهران: از ایران، «سردار آزمون» و «احسان یاسین» را می‌شناسم

کیم جای خواننده کره‌ای که در سبک موسیقی کی‌پاپ فعالیت می‌کند و چندسالی است که مسلمان شده و نام خود را به داوود کیم تغییر داده، بالغ بر یک هفته است که به تهران آمده است.
این خواننده قبل‌تر در صفحه اینستاگرامی خود مطرح کرده بود که بسیار علاقه‌مند است که به ایران سفر کند و تهران و شهرهای دیگر را از نزدیک ببینید و قورمه‌سبزی ایرانی بخورد. وی همچنین درباره شناخت از چهره‌های ایرانی گفته بود که از ایران تنها سردار آزمون مهاجم باشگاه آس رم ایتالیا و تیم ملی فوتبال ایران و احسان یاسین خواننده‌، ترانه‌سرا و آهنگساز ایرانی را می‌شناسد.
لازم به ذکر است که داوود کیم بالغ بر ۴ سال است که با احسان یاسین، قبل از حضور این خواننده ایران در برنامه «عصر جدید»، در ارتباط بوده است و حتی قطعه «الحمدلله» یا «alhadullelah» را در سال ۱۳۹۹ در یوتیوب منتشر کرده بودند.
پیش بینی‌ می‌شود که حضور این خواننده کره‌ای در ایران که به میزبانی احسان یاسین بوده است، برای تولید و ضبط وکال یک قطعه جدید این دو خواننده باشد.
کیم، البته در بازه زمانی حضورش در تهران با انتشار یک استوری و در صفحه اینستاگرامی خود که بیش از دو میلیون نیز مخاطب دارد به حضورش در برنامه ماه رمضانی «محفل» به عنوان یک مهمان قرآنی اشاره کرده بود که قاعدتا دلیل حضور این خواننده در این برنامه به دلیل مسلمان شدن و همچنین قرائت‌های قرآنی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، بوده است.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه طاهری ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    1 0
    به نظرم این بهترین کاری بوده که انجام داده است زیرا من از او خیلی خیلی خیلی خوشم آمد این کاری که کرده است در نظرم خیلی خیلی خیلی پسندیده است