بخش دیالیز بیمارستان «ولایت» از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان نخستین مرکز درمانی هوشمند کشور به همت خیران سلامت روز چهارشنبه در مراسمی به بهره‌برداری رسید.

بخش دیالیز نخستین بیمارستان هوشمند کشور به همت خیران افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان، رییس بیمارستان ولایت مشهد اظهار کرد: بخش دیالیز این بیمارستان در فضایی به مساحت ۳۶۰ متر مربع با هفت تخت بستری به همراه دستگاه دیالیز و با هزینه‌ای بیش از ۲۵ میلیارد ریال با مشارکت خیران سلامت راه اندازی شده است.

محمد مهدی کامیار افزود: بخش دیالیز بیمارستان ولایت با فعالیت شبانه روزی خود به طور متوسط به ۳۲۰ بیمار بستری در ماه خدمات ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: با افتتاح بخش دیالیز، ارائه خدمات به بیماران دیالیزی در بیمارستان ولایت انجام می شود و دیگر نیازی به اعزام به سایر مراکز نیست.

رییس بیمارستان ولایت مشهد با بیان اینکه این بیمارستان تنها مرکز ارائه خدمات جراحی عروق در بخش دولتی در شرق کشور به شمار می رود، گفت: وجود بخش دیالیز در مراکزی که اعمال جراحی عروق در آن انجام می‌شود، امری ضروری است.

بیمارستان ولایت مشهد با ۲۲۰ تخت بیمارستانی و به عنوان نخستین مرکز درمانی هوشمند کشور با حضور وزیر بهداشت در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.