فرماندار بردسکن گفت: حدود ۸۰ واحد صنعتی شهرستان شامل کارخانه، مرغداری و واحد دامداری صنعتی به واسطه کمبود گاز در حال حاضر از سوخت دوم و جایگزین استفاده می‌کنند.

سوخت دوم برای ۸۰ واحد صنعتی بردسکن فعال شد

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان زاده اظهار کرد: واحدهای معدنی شهرستان اصولا گاز سوز نیستند و از گازوئیل استفاده می‌کنند اما با توجه به تداوم روند کاهش دما و افت فشار گاز در شهرستان، احتمالا فردا گاز واحدهای اداری قطع و سوخت دوم جایگزین در مدار قرار گیرد.

فرماندار بردسکن گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان بردسکن ظرف ۷۲ ساعت آینده در آماده باش کامل هستند و به هیچ عنوان حق خارج شدن شهرستان را ندارند.

وی با توجه به برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه و بحران گاز عنوان کرد: تمامی مدیران باید تدابیر لازم اتخاذ کنند و در مناطق سردسیر که احتمال قطع گاز است با جمعیت هلال احمر و دهیاران و شوراهای اسلامی صحبت شده که سوخت لازم و چراغ والور در صورت نیاز در اختیار شعب اخذ رای قرار دهند.

دهقان زاده با اشاره به فعالیت ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان گفت: راس ساعت هشت صبح روز جمعه چراغ دستگاه احراز هویت هر شعبه اخذ رای باید سبز شود که آن شعبه در ستاد انتخابات استان و وزارت کشور به عنوان شعبه فعال قلمداد شود.

فرماندار بردسکن بیان کرد: بیش از ۵۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادند در شهرستان هستند که بیش از سه هزار نفر آن‌ها رای اولی است.

وی تعداد عوامل اجرایی انتخابات را بیش از ۲۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به برودت هوا و افت فشار گاز در شهرستان می‌طلبد اعضای شعب اخذ رای یک روز به برگزاری انتخابات ملزومات لازم شعبه را بررسی و تدابیر لازم را اتخاذ کنند و در صورت هرگونه مشکل و کمبود بلافاصله به ستاد انتخابات شهرستان اعلام کنند تا در روز انتخابات در روند رأی گیری خللی بوجود نیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.