رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین مطالبه مردم گشایش اقتصادی و بهبود سفره معیشتی است. مردم انتظار دارند اتفاقات خوب را پای سفره خود ببینند و شاهد برکات آن در معیشت باشند.

مردم از نمایندگان انتظار دارند که گشایش را در سفره‌هایشان ببینند

به گزارش قدس خراسان، مجتبی محمودی با حضور در موسسه فرهنگی قدس بیان کرد: ما شاهد خلق یک حماسه دیگر بودیم و حضور شکوهمند مردم را پای صندوق‌ها دیدیدم. مردم ثابت کردند که لایق بهترین‌ها هستند و با وجود گلایه‌ها نشان دادند که راه ابراز این نقدها اتفاقا از صندوق رای است و این حماسه را ماندگار کردند.

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی افزود: رهبر معظم انقلاب بر نکته جدیدی اشاره کردند و به رای کامل به نمایندگان تاکید داشتند. متاسفانه برخی‌ها به تک رای دادن تبلیغ می‌کنند اما رهبری تاکید داشتند که رای لازم داده باشد چراکه این تک رای‌ها کاری غیراخلاقی است.

وی ادامه داد: در این دوره انتخابات با وجود همه تبلیغات منفی، این حضور پرشور و مسولانه مردم نشان داد این تبلیغات بی‌تاثیر است و همچنان پای میثاق خود با انقلاب و شهدا هستند.

محمودی گفت: این حضور مسولانه مردم قطعا مسولیت کسانی که انتخاب می‌شوند را بیشتر می‌کند و بار سنگینی روی دوش آن‌هاست و باید تمام توان خود را برای بهبود وضعیت مردم بگذارند.

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی مهم‌ترین مطالبه مردم گشایش اقتصادی و بهبود سفره معیشت مردم است. مردم انتظار دارند اتفاقات خوب را پای سفره خود ببینند و شاهد برکات آن در معیشت باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.