عضو شورای شهر مشهد گفت: مشهد متعلق به همه مردم ایران است و باید بودجه زیارت به صورت ویژه توسط نمایندگان ملت پیگیری شود تا بودجه مستقلی در این حوزه و برای توسعه فرهنگ میزبانی دریافت کنیم.

حوزه زیارت مهم‌ترین دغدغه نمایندگان آینده باشد

به گزارش قدس خراسان، حسین حسامی نیز در موسسه فرهنگی قدس رای خود را به صندوق انداخت و مطالبات خود از نماینده آینده را بیان کرد: نماینده مردم قطعا باید ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مردم حوزه انتخابیه خود داشته باشد. به خصوص در مشهدالرضا که فلسفه شکل‌گیری آن حرم مطهر رضوی است و بالغ بر ٣٠ میلیون زائر دارد. از این رو وظیفه نمایندگان مشهد خطیرتر و سنگین‌تر است.

عضو شورای شهر مشهد افزود: شبکه مسائلی در مشهد هست که نماینده باید به آن آگاه باشد و برای حل آن پیگیری کند. مشهد متعلق به همه مردم ایران است و باید بودجه زیارت به صورت ویژه توسط نمایندگان ملت پیگیری شود تا بودجه مستقلی در این حوزه و برای توسعه فرهنگ میزبانی دریافت کنیم.

وی ادامه داد: مردم مشهد باید دغدغه‌مند باشند و از نزدیک با مشکلات مردم اشنایی داشته باشند. باتوجه به پتانسیل‌های خوب مشهد مقدس، نمایندگان آینده تلاش کنند تا این ظرفیت‌ها را بالفعل کرده و برای توسعه زیرساخت‌ها و حل دیگر مشکلات استفاده کنند. برخی قانون‌ها نیز نیاز به اصلاح و ملغی دارد تا قوانین جدیدی جایگزین شود. از طرفی بسیاری از قوانین در مرحله اجرایی ضعیف هستند و قابلیت اجرایی شدن ندارند. نمایندگان فراموش نکنند که مردم محور اصلی تصمیمات و توسعه کشور هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.