رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از اتمام فرآیند اخذ رای در ۱۶ شهرستان و تمدید زمان رای‌گیری در مشهد و بقیه شهرستان‌های استان تا ساعت ۲۴ خبر داد. 

اتمام رای‌گیری در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی/تمدید رای‌گیری در مشهد و بقیه شهرستان‌های استان

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی جمعه ۱۱ اسفند در استودیو انتخابات خراسان‌ رضوی از اتمام فرآیند اخذ رای در ۱۶ شهرستان و تمدید زمان رای‌گیری در مشهد و بقیه شهرستان‌های استان تا ساعت ۲۴ خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: بر اساس اطلاعیه وزیر کشور، انتخابات در سراسر کشور تا ساعت ۲۴ تمدید و اختیار اعلام پایان رای‌گیری و شروع شمارش آراء در شهرستان‌ها و بخش‌هایی که کار انتخابات در آن‌ها به پایان رسیده است، به استانداران تفویض شد. 

وی در همین راستا افزود: بر این اساس در استان، شهرستان‌های کلات، بردسکن، داورزن، ششتمد، خواف، زاوه، خوشاب، تربت‌جام، بجستان، کوهسرخ، صالح‌آباد، تایباد، باخرز، فیروزه، میان‌جلگه و رشتخوار و بخش‌های مرزداران در سرخس، رخ، کدکن و بایک و روستاهای بخش مرکزی تربت‌حیدریه، فرح‌دشت کاشمر، بخش مرکزی و روداب، شهر گلمکان و روستاهای بخش مرکزی و بخش گلمکان، لطف‌آباد، چاپشلو و نوخندان، بخش قوچان عتیق، باجگیران، آبکوه، رادکان، سیدآباد و روستاهای بخش مرکزی، نیازی به تمدید نداشته و پایان انتخابات در این شهرستان‌ها اعلام می‌شود. 

?طباطبایی عنوان کرد: بقیه شهرستان‌ها می‌توانند ادامه روند اخذ آرا را ادامه بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.