فرماندار مشهد گفت: با اتمام فرآیند شمارش آرای انتخابات۱۱ اسفندماه، نمایندگان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند.

۶ نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان مشخص شدند

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اتمام فرآیند شمارش آرای انتخابات۱۱ اسفندماه، نمایندگان استان خراسان رضوی در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هشت نامزد در حوزه انتخابیه استان خراسان رضوی حضور داشتند، گفت: پس از پایان یافتن شمارش آرا در همه حوزه‌های انتخابیه استان، سید احمد حسینی با ۹۹۰ هزار و ۹۰۷ رای، سید مجتبی حسینی با ۸۱۸ هزار و ۷۳۸ رای، سید احمد علم‌الهدی با ۷۴۶ هزار و ۶۴۱ رای، حسن عالمی با ۷۰۰ هزار و ۱۲۸ رای، سید محمدرضا مدرسی مصلی با ۶۶۷ هزار و ۶۳ رای و غلامرضا مغیسه با ۵۸۰ هزار و ۳۵۲ رای به عنوان نمایندگان استان خراسان رضوی به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری راه یافتند.

۳ نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی مشخص شدند

وی بیان کرد: پس از اتمام فرآیند شمارش آرای انتخابات ۱۱ اسفندماه، سه نماینده این حوزه در مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

داوری افزود: پس از اتمام فرآیند شمارش آرای انتخابات ۱۱ اسفندماه، سه نماینده حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه انتخاب دو کرسی باقیمانده این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد، افزود: نصرالله پژمانفر با ۳۸۷ هزار و ۴۱۰ رای، میثم ظهوریان ابوترابی با ۲۷۹ هزار و ۶۲۲ رای و علی‌اصغر نخعی‌راد با ۲۲۰ هزار و ۴۶۶ رای به عنوان نمایندگان مشهد و کلات به طور مستقیم به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی با بیان اینکه آرای دو نماینده دیگر مشهد به حدنصاب نرسید، تصریح کرد: برای تعیین دو نماینده باقیمانده، چهار نامزد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

داوری افزود: احسان عظیمی راد با ۱۵۴ هزار و ۵۸۸ رای، کاظم معتمدی فر با ۱۴۴ هزار و ۵۲۳ رای، حسنعلی اخلاقی امیری با ۱۳۰ هزار و ۲۳۲ رای و جواد کریمی قدوسی با ۱۰۵ هزار و ۹۷ رای، چهار نامزد راه یافته به مرحله دوم این حوزه انتخابیه هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.