نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در آستانه ماه مبارک‌رمضان و عید نوروز، عصر یکشنبه در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در مشهد گشایش یافت

به گزارش قدس خراسان، امیررضا رجبی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در حاشیه گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ویژه نظارت بر عرضه کالا و خدمات ماه رمضان و عید نوروز امسال، فراهم کردن زمینه خرید آسان برای مردم در روزهای پایانی سال، نمایشگاه کالای بهاره با همکاری اتاق اصناف و جمعی از تولیدکنندگان صنفی و صنعتی دایر شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: این نمایشگاه در فضایی به گستره ۱۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر شده است و تولیدکنندگان و فروشندگان صنفی و صنعتی محصولات خود را در قالب ۸۳۰ غرفه در معرض فروش قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه محل عرضه کالاهای پرمصرف مردم در ایام پایانی سال و ماه رمضان شامل مواد غذایی، کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار، کیف و کفش، پوشاک، لوازم خانگی و برخی دیگر اقلام مورد نیاز است که علاوه بر صاحبان صنوف و فروشندگان و تولیدکنندگان، برخی از نمایندگی های فروش واحدهای تولیدی خارج از استان نیز نسبت به عرضه کالا در این رویداد اقدام کرده اند.

رجبی ادامه داد: اقلام عرضه شده در این نمایشگاه ۱۳ تا ۲۰ درصد تخفیف داشته و نرخها همه کارشناسی شده است، بازرسان اتاق اصناف و اداره کل صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نمایشگاه مستقر بوده و بر روند عرضه کالا نظارت کرده و همچنین به شکایات مردم در اسرع وقت رسیدگی می‌کنند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اضافه کرد: این نمایشگاه کالای بهاره در مقایسه نمایشگاه مشابه که در پایان تابستان سال جاری در مشهد تحت عنوان نمایشگاه "پاییزه" برگزار شد، ۲ برابر وسعت دارد و از تنوع کالایی و قیمتی زیادی برخوردار است.

وی اظهار کرد: در ۲ هفته باقیمانده از سال جاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره افزون بر مشهد در ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در مشهد از امروز به مدت ۶ روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد آماده ارایه خدمات به شهروندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.