رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به سختی دریافت مجوزهای مراکز پزشکی جهاد دانشگاهی از وزارت بهداشت، گفت: جهاد دانشگاهی نباید برای گرفتن مجوز دارویی خاص یک سال بدود

رئیس جهاد دانشگاهی: وزارت بهداشت خیلی سخت به ما مجوز می‌دهد/ جهاد نباید برای مجوز دارویی خاص یک سال بدود

حسن مسلمی نائینی با حضور در پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و در نشست با عبدالحسین خسروپناه پناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به سختی دریافت مجوز مراکز پزشکی جهاد دانشگاهی از وزارت بهداشت، اظهار کرد: وزارت بهداشت خیلی سخت به ما مجوز می‌دهد.

وی خطاب به خسرو پناه تصریح کرد: جهاد دانشگاهی نباید بعد از گذشت ۴۵ سال از زمان تاسیس خود، یک سال برای اخذ مجوز دارویی خاص بدود. از شما خواهش می‌کنم در این راستا کمک فرمایید تا وزارت بهداشت در صدور مجوزهای مورد نیاز ما تسریع انجام دهد؛ چراکه ما به زمان خیلی نیاز داریم و کارها باید سریع پیش رود. امیدواریم در بودجه کشوری فکری خاص به حال این امر شود.

رئیس جهاد دانشگاهی، در عین حال توضیح داد: البته الحمدلله مدیران سابق کارهای بزرگی کرده‌اند؛ به طوری که دارایی های علمی ما در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان است که باید آن را تبدیل به محصول کنیم. دارایی‌های فیزیکی فراوانی هم داریم. با این حال ۴۲ پروژه ناتمام داریم که ضرر به ما می‌زنند و باید سریعا آن‌ها را تکمیل کنیم.

مسلمی نائینی کمبود زیرساخت‌ها در مداکز جهاد دانشگاهی را از دیگر مسائل نیازمند توجه عنوان کرد و گفت: علیرغم داشتن زیرساخت‌های محدود همه مراکز ما بهترین عملکرد را دارند. برای مثال مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران، ایسپا در خصوص انتخابات ۱۱ اسفند بهترین پیش بینی را کرده بود و دقیقا رقم مشارکت ۴۱ درصدی محقق شد. خیلی جالب است که تمام مراکز افکار سنجی با اختلافات دو تا سه درصدی مشارکت مردمی در انتخابات را پیش بینی کرده بودند؛ اما ایسپا دقیقا ۴۱ درصد پیش بینی کرده بود و محقق شد. این نشان می‌دهد توانایی مراکز ما علیرغم زیرساخت های کم، بدون هیچ ادعایی فوق العاده بالاست و باید قدر این توانایی را دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.