رسانه‌های روسی با اشاره به تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، گزارش دادند که ظاهرا یکی دیگر از تانک‌های آبرامز ساخت آمریکا که توسط واشنگتن به اوکراین عرضه شده، منهدم شده است.

رسانه‌های روسی از انهدام دومین تانک آبرامز آمریکایی در اوکراین خبر دادند

به گزارش قدس آنلاین، عکس‌های یک تانک منهدم شده برای اولین بار در کانال تلگرامی «ولادیمیر سولوویف» خبرنگار روسی و مجری تاک‌ شو منتشر شد.

طبق گزارش راشا تودی، او علاوه بر اشاره به یک تانک منهدم شده نوشت: یک خودروی زرهی مین‌زدایی در نزدیکی روستای بردیچی، حوالی شهر آودیوکا که اخیرا به کنترل نیروهای روسیه درآمده، مورد اصابت قرار گرفته است.

سولوویف بدون افشای منابع اطلاعاتی گفت سربازان روسی ابتدا این تانک را با شلیک یک نارنجک‌ متوقف کردند و این ماشین سنگین زرهی در نهایت توسط یک جوخه منهدم شد.

«یوری کوتنوک» خبرنگار نظامی روسیه روز یکشنبه ویدئویی از تجهیزات آسیب دیده ساخت آمریکا منتشر کرد. یک ویدئو یک دقیقه و سی ثانیه‌ای چیزی را نشان می‌دهد که این روزنامه‌نگار آن را «خودروی تهاجمی بریچر ام۱۱۵۰» توصیف می‌کند.

راشا تودی می‌گوید مشخص نیست چه تعداد از این نوع خودروها به کی‌یف تحویل داده شده است.

این فیلم نشان می‌دهد که یک خودروی زرهی در وسط جاده خاکی ایستاده در حالیکه دود غلیظی ناشی از انفجار فضای اطراف آن را محاصره کرده است. این خبرنگار نظامی روسیه می‌گوید که مکان این ویدئو جایی حوالی آویدیوکا را نشان می‌دهد.

وزارت دفاع روسیه و اوکراین هنوز واکنشی به این گزارش‌ها نشان نداده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.