فرمانده انتظامی مشهد گفت: در بیست و دومین مرحله از طرح اقتدار امنیت اجتماعی ۱۲۸ هزار ترقه و ۲۳۷ کیلو مواد پیش‌ساز مواد محترقه در مشهد کشف شد.

کشف ۱۲۸ هزار ترقه و ۲۳۷ کیلو مواد پیش‌ساز محترقه در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: متأسفانه هر ساله در روزهای منتهی به آغاز سال نو، روزهایی سخت و دلهره‌آور برای بعضی از خانواده‌ها رقم می‌خورد، روزهایی که یادآور حوادث تلخ و ناگواری برای برخی از خانواده‌ها است و در آستانه سال جدید شادی و نشاط آنان را به غم و اندوه تبدیل کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در این راستا با توجه نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال و در راستای مطالبات و درخواست‌های مردمی، بیست و دومین مرحله از طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با توزیع‌کنندگان مواد محترقه در شهر مشهد عملیاتی شد.

وی بیان کرد: در این راستا مأموران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی طی 72 ساعت گذشته تعداد 127 هزار و 984 عدد انواع ترقه غیرمجاز و 237 کیلو و 980 گرم مواد پیش‌ساز مواد محترقه را کشف کردند.

سردار نگهبان با اشاره به پلمب 89 مغازه و انبار در این رابطه خاطرنشان کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی مشهد در خاتمه خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال را امنیت و آسایش برای همه مردم برشمرد و به افرادی که بخواهند با رفتارهای نامتعارف موجب سلب آرامش مردم شودند، هشدار داد: به هیجانی که حسرت در کمین آن است، نزدیک نشوند و وحشت دیگران را دست‌مایه شادی خود قرار نداده و نگذارند، ایام بهار خاطره‌ای اندوهبار را برایشان تداعی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.