همراه مسجد (مرکز ارتباطات مردمی مساجد) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور افتتاح شد.

افتتاح مرکز ارتباطات مردمی مساجد

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور را در محل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رونمایی کرد.

اسماعیلی در بدو ورود به ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نسبت به یادمان شهدای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادای احترام کرد. ️تا کنون 73 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به فیض شهادت نائل شده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور رونمایی کرد و به صورت برخط به اولین تماس رسمی این مرکزپاسخ داد.

مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور با سرشماره 8940-021 در راستای پاسخگویی و پیگیری دغدغه های مسجدی مردم راه اندازی شده است.

راه دیگر ارتباط با این مرکز، سامانه پیامکی 50008940 است که انتقادات و پیشنهادات را دریافت می کند. ضمن این که امکان ارسال کد پیگیری برای موضوع  مطروحه جهت اطلاع مخاطب از میزان مرتفع شدن مسئله و سایر اطلاعات مورد نیاز هم وجود دارد.

رونمایی از صفحه جدید سایت خبرگزاری شبستان و نشست وزیر با اصحاب رسانه به مناسبت سی و یکمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های وزیر ارشاد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.