همزمان با هفته تکریم مساجد و در آستانه ماه مبارک رمضان؛ آئین غبارروبی مسجد جامع گوهرشاد با حضور جمعی از خادمیاران نوجوان برگزار شد.

آئین غبارروبی مسجد گوهرشاد با حضور خادمیاران نوجوان برگزار شد

به گزارش آستان نیوز، همزمان با هفته تکریم و غبارروبی مساجد و در آستانه ماه مبارک رمضان آئین غبارروبی و تنظیف مسجد گوهرشاد با حضور جمعی از خادمیاران نوجوان حرم مطهر رضوی مشغول به خدمت در بخش فرش، مکبرین و دیگر بخش‌های حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم که با مدیحه‌سرایی و مداحی ذاکران اهل بیت(ع)؛ حسن‌زاده و عارف همراه بود، نوجوانان رضوی ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد را با گلاب شستشو و تنظیف کردند.

حجت‌الاسلام علی پایاب مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: آئین غبارروبی مسجد گوهرشاد همزمان با هفته تکریم و غبارروبی مساجد در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این آئین برای دومین سال است که با حضور خادمیاران نوجوان برگزار می‌شود و هدف از به کارگیری نوجوانان در این آئین معنوی نقش‌آفرینی نوجوانان در خدمت به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و آشنایی بیشتر آنها با فضای معنوی و نورانی مسجد است.

مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: در این مراسم حدود 150 خادمیار نوجوان شرکت کرده‌اند و پس از پایان مراسم غبارروبی با حضور در پشت پنجره فولاد مسجد گوهرشاد به محضر امام مهربانی‌ها عرض سلام و ارادت خواهند داشت و توفیق خدمت بیشتر به زائران را از آن حضرت طلب می‌کنند.

--

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.