باید دید نکونام با چه تدبیری قصد دارد تیمش را راهی مسابقه حساس نیم فصل دوم برای پرسپولیس کند.

تدابیر ویژه برای دربی؛ استقلال در حباب امنیتی نکونام

به گزارش قدس آنلاین، عملکرد موفق نکونام در کادر فنی استقلال تا پایان هفته نوزدهم یک حقیقت آشکار بوده اما به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و منتقدان، عیار تیم نکونام در بازی برابر رقیب دیرینه خود مشخص خواهد شد، چون این بازی همانند دیدار با سپاهان یک دیدار شش امتیاز خواهد بود و اگر استقلال در این دیدار بتواند از حریف پرسپولیس را شکست دهد راه خود را برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ بیست و سوم هموارتر از قبل خواهد کرد.

اما بزرگترین چالش پیش روی نکونام تنش ها و کمکش های بین او تیم مدیریتی آبی‌هاست به همین دلیل بسیاری از پیشکسوتان و هواداران استقلال نگرانند این چالش در روند نتیجه گیری استقلال خللی وارد کند و مانع از تکرار پیروزی های خانگی استقلال شود.

اما آنچه مسلم است نکونام و تیمش بیشتر از هر فرد دیگری به دنبال دستیابی به امتیاز کامل این دیدار هستند، چون سرمربی استقلال و دستیارانش می دانند در حال حاضر بهترین فرصت برای رسیدن به یک اختلاف قابل توجه در دسترس آنهاست و اگر قدر این موقعیت ایده آل را ندادند مطمئنا فردا حسرت بسیار زیادی خواهند خورد به همین دلیل او و کادرش به بازیکنانش توصیه کردند از ورود به جنجال های فضای مجازی دوری کنند و پیگیری مشکلات موجود و پیرامون تیم را به کادر فنی بسپارند تا بتوانند در فضایی آرام و به دور از تنش فعالیت خود را ادامه دهند.

نکته قابل تامل دیگر اینکه جواد نکونام تصمیم گرفته در چهل ساعت باقیمانده تا برگزاری دربی پایتخت تیمش کاملا در دسترش باشد به گونه ای که فرد یا گروهی نتواند تمرکز بازیکنان مورد نظر او برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی استقلال را به هم بریزد، از این رو پیشنهاد اردوی قبل از بازی از سوی کادر فنی مطرح شد تا همه چیز تحت کنترل نکونام باقی بماند.

با این وجود هنوز کسی نمی داند که سرمربی استقلال چه تدبیری برای چیدمان ترکیب بازی روز چهارشنبه دارد؟حتی دستیاران او هم تا به امروز نمی دانند پلن نکونام برای این بازی چیست و باید دید نکونام با چه تدبیری قصد دارد تیمش را راهی مسابقه حساس نیم فصل دوم برای پرسپولیس کند.

نزدیکان سرمربی معتقدند وجود پاره ای از مشکلات و از همه مهمتر درز برخی اخبار داخلی اردوی استقلال پیش از بازی های حساس سبب شده نکونام برای دربی تدابیر خاصی در نظر بگیرد تا بازیکنانش در یک حباب امنیتی کاملا مدیریت شده قرار بگیرند و کسی از معادلات فنی آنها خبر دار نشود. البته که پیش از نکونام مورایس هم نسبت به این ماجرا به شدت واکنش نشان داده بود و مدعی بود اخبار محرمانه درون اردویی این تیم به شکل عجیبی در فضای مجازی منتشر می‌شود و تیمش از این بابت لطمه می بیند، به همین دلیل مشترک نکونام در نظر گرفته تدابیر جدیدی برای جاسوس حاضر در اردوی استقلال به کار گیرد.

با این شرایط به نظر می رسد جواد نکونام با حساسیت فوق العاده ای به استقبال دربی خواهد آمد چون این بازی از هر نظر برای او حساسیت دو چندان خواهد داشت به همین دلیل او تصمیم گرفته تمام مسیرها را به درستی پیش برود چون کوچکترین اشتباهی از طرف خودش و بازیکنانش منجر به جریمه ای سخت شود که کم ترین آن از دست رفتن شانس قهرمانی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.