فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری ۴۳" معراج" یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مواد پیش ساز ترقه‌های دست ساز را کشف کردند. 

کشف یک تن و ۱۲۰ کیلو مواد پیش‌ساز ترقه دست‌ساز در مشهد 

 به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار" احمد نگهبان" اظهار کرد: در آستانه چهارشنبه آخر سال، استفاده نا به جا از مواد محترقه و آتش زا، موجب نگرانی خانواده‌ها شده که در راستای مطالبات مردمی، پلیس برای کم کردن دغدغه شهروندان، طرح عملیاتی شناسایی محل‌های دپو و توزیع انواع موادمحترقه را با کنترل و نظارت بر اماکن عمومی تشدید کرده است. 

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در همین رابطه ماموران دایره امنیت عمومی کلانتری ۴۳ معراج با رصدهای اطلاعاتی به خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد پیش ساز ترقه‌های دست ساز توسط فردی سودجو دست یافتند و با اشراف اطلاعاتی محل دپو مواد پیش ساز را در یک انبار در بلوار توس شناسایی و با هماهنگی مقام  قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند. 

وی بیان کرد: در این عملیات ماموران انتظامی در بازرسی از محل یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مواد پیش ساز ترقه های دست ساز شامل  ۷۲۰ کیلوگرم سرنج و ۴۰۰ کیلوگرم الکیل کشف کردند. 

نگهبان تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی این انبار پلمب و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد. 

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه از شهروندان خواست؛ کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری موادمحترقه مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.