یادواره شهید شاخص رسانه ملی و مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالروز شهادت سردار شهید مهدی فرودی نویسنده و تهیه کننده در مشهد برگزار شد.

بزرگداشت شهید رسانه مهدی فرودی در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس خراسان، جواد رمضان نژاد، رئیس مرکز بسیج صدا و سیما اظهار کرد: با مطالعه زندگی بزرگوارانی همچون شهید فرودی به سستی و کاهلی زندگی خودمان پی می بریم، اکنون فضایی که در آن زندگی می‌کنیم، آب و هوایی است که این شهدای والا مقام برای ما فراهم کردند.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما با بیان اینکه پرداختن به شخصیت والای این شهید بزرگوار تاکنون آن چنانکه باید بیان نشده است، افزود: باید سیر زندگی پر فراز و نشیب شهید فرودی برای مردم بویژه در روزگار کنونی بازگو شود.

وی ادامه داد: شهید فرودی همچون شهید آوینی در زمان خود تأثیر گذار بود، امروز پرداختن به شهدایی که تولید محتوا در رسانه ملی و کشور می‌کردند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

رمضان نژاد گفت: شهید فرودی از افرادی بود که مبدا جنبش زنان مسلمان بود که در سالروز کشف حجاب و در تاریخ ۱۷ دی ماه سال ۱۳۵۶ تظاهرات بزرگی را پایه گذاری کرد.

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما افزود: همچنین وی به حوزه بین الملل انقلاب اسلامی نیز توجه بسیاری داشت و برای نهضت جهان اسلامی، تولید محتوی مناسب با توجه به مقتضیات آن زمانه انجام می‌داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.