پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌ها نباید در دربی مقابل پرسپولیس محتاط باشند بازی کنند، گفت: استقلال با هدایت جواد نکونام لایق قهرمانی است و با کسب نتیجه لازم در دیدار حساس فردا شب می‌تواند مسیرش را برای رسیدن به این مهم هموار کند.

ورمزیار: نباید مقابل پرسپولیس محتاط باشیم؛ استقلال لایق قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین صادق ورمزیار ، در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی پایتخت، اظهار داشت: خوشبختانه در خوزستان توانستیم ۳ امتیاز خارج از خانه بگیریم که این مساله در روحیه بازیکنان، تاثیر مثبتی داشت. خودم به خاطر این بازی استرس زیادی را تحمل کردم، ولی خوشبختانه تیم به یک برتری خوب، پیش از دربی رسید.

وی در مورد نقاط ضعف و قوت استقلال، گفت: فکر می‌کنم در بازی برابر استقلال خوزستان ضعف نداشتیم و بازیکنان خوب بودند. البته نقاط قوت چندانی هم به غیر از کارهای دفاعی، دیده نشد.

پیشکسوت فوتبال درباره دربی پایتخت که فردا شب برگزار خواهد شد، عنوان کرد: استقلال هم اکنون صدرنشین است و برای فاصله گرفتن از سایر رقبا، باید دربی را ببرد. شک ندارم اگر بازیکنان، خواسته های کادر فنی را در زمین پیاده کنند، می‌توانیم به نتیجه دلخواه خود برسیم. در نهایت باید بگویم که انگیزه بالا بازیکنان و آرامش مجموعه تیم، برای رسیدن به موفقیت مهم است.

ورمزیار در خصوص اینکه استقلال باید چه روشی را برای این دیدار اتخاذ کند؟ خاطرنشان کرد:‌ نباید مقابل پرسپولیس محتاط بازی کنیم، هرچند آمار دفاعی خوبی داریم و می‌توانیم مهاجمان پرسپولیس را کنترل کنیم. پرسپولیس در حال‌حاضر روی دفاع خود به شدت ضعف دارد و ما می‌توانیم از این نقطه به تیم حریف ضربه بزنیم.

وی در مورد صحبت‌های جواد نکونام که مدعی شد نباید از استقلال انتظار قهرمانی داشت، تصریح کرد:‌ به نظرم حرف‌های جواد نکونام، حاشیه ایجاد نخواهد کرد. او بیشتر از همه دلش به حال استقلال می‌سوزد و امیدوارم مشکلات داخلی تیم هر چه زودتر تمام شود. امیدوارم استقلال با جواد نکونام به قهرمانی هم برسد، چون تیم لایق قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.