استاندار بوشهر از واگذاری ۳۰۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان خبر داد و گفت: برای تسریع طرح نهضت ملی مسکن ۵ هزار و ۳۰۰ هکتار زمین به مناطق شهری و روستایی استان الحاق یافته است.

واگذاری ۳۰۰ قطعه زمین به جامعه ایثارگری استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، احمد محمدی زاده ظهر امروز در آیین واگذاری زمین به خانواده‌های شهدا و ایثارگران طرح نهضت ملی مسکن را از برنامه‌های مهم دولت دانست و اظهار داشت: در این راستا گام‌های اساسی در کمک به اقشار مختلف برداشته در تامین مسکن برداشته شده است.

استاندار بوشهر از الحاق ۴ هزار هکتار اراضی جدید به شهرهای استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در مرکز استان بوشهر با کمبود زمین مواجه بودیم که با پیگیری صورت گرفته، افزون بر ۴۰۰ هکتار زمین به شهر الحاق شد.

وی با بیان اینکه در روستاهای استان بوشهر بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ هکتار زمین جدید الحاق شده خاطرنشان کرد: از مهمترین مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن، کمبود زمین در شهرها و روستاها بود که اکنون ۵ هزار و ۳۰۰ هکتار زمین به مناطق شهری و روستایی الحاق و بخش زیادی از مشکلات برطرف شده است.

محمدی‌زاده تأکید کرد: تمام سازوکارهای اداری و مهندسی و طراحی و قطعه‌بندی زمین‌های مسکونی در شهرهای مختلف انجام شده و هیچ مشکلی در واگذاری زمین به جامعه هدف وجود ندارد.

استاندار بوشهر از  واگذاری ۳۰۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان خبر داد و بیان کرد: علاوه بر خانواده‌های شاهد و ایثارگر، به سایر اقشار مختلف مردم در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن و دیگر طرح‌ها تاکنون هزاران قطعه زمین واگذار شده است و این مهم همچنان ادامه دارد.

محمدی‌زاده با بیان اینکه سال گذشته، در فصل گردشگری حدود ۷ میلیون نفر شب اقامت در استان ثبت شده تصریح کرد: انتظار می‌رود که امسال نیز با تمهیدات اندیشیده شده، مشکل امنیتی برای مهمانان نداشته باشیم و رضایت خاطر مردم مناطق مختلف کشور را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: در شهرها و روستاها و اردوگاه‌ها و پارک‌ها و اماکن گردشگری و توریستی، مایحتاج مورد نیاز مسافران به طور کامل فراهم شده و مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز گردشگران نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.