وزارت خارجه لبنان اعلام کرد از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت می‌کند.

لبنان: اسرائیل تلاش برای کشیدن منطقه به جنگ را متوقف کند

به گزارش قدس آنلاین از ابتدای جنگ غزه در هفتم اکتبر، بزرگترین نگرانی جهانی گسترش این جنگ به سایر مناطق بوده است. اکنون رژیم صهیونیستی در حال بمباران غزه، کرانه باختری، جنوب لبنان، و سوریه است. همچنین نیروهای مقاومت در عراق و یمن مواضع و منافع صهیونیست‌ها را هدف قرار می‌دهند. 

 لبنان از رژیم صهیونیستی خواست از کشیدن پای تمامی منطقه به جنگ خودداری کند. 

وزارت خارجه لبنان امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد بیروت طی یک پرونده رسمی از اسرائیل به دلیل حمله به لبنان که طی روزهای اخیر عمق این حملات بیشتر شده است، به شورای امنیت سازمان ملل شکایت می‌کند. 

این بیانیه می‌افزاید: حملات اسرائیل در حال افزایش و گسترش است به طوری که این حملات تاکنون شهروندان بی‌گناه زیادی را در مناطق مسکونی کشته و مجروح ساخته است. 

وزارت خارجه لبنان تاکید دارد: آنچه به طور مشخص عامل نگرانی است گسترش جنگ به مناطقی فراتر از مرزهای جنوبی لبنان است. این امر نشان دهنده آن است که اسرائیل به تشدید درگیری‌ها و کشیدن منطقه به جنگ تمایل دارد. 

این بیانیه در پایان تصریح دارد: ما از جامعه جهانی می‌خواهیم اسرائیل را برای پایان بخشیدن به این حملات تحت فشار قرار دهد و بار دیگر خواستار آن هستیم که تمامی اعضای شورای امنیت سازمان ملل حملات اسرائیل به لبنان را محکوم کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.