رییس اتاق اصناف با اعلام ساعات کار برخی از صنوف در ماه رمضان گفت: ساعات کار واحدهای نانوایی و رستوران داران در این ماه نسبت به قبل تغییر کرده است

تغییر ساعت کار نانوایی‌ها و رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان

به گزارش قدس خراسان، هادی مخملی با اعلام این خبر افزود: ٥٠ واحد صنفی شامل رستورانهای دارای مجوز در منطقه ثامن (اطراف حرم مطهر رضوی)، راه آهن و پایانه مسافربری با رعایت دستورالعملهایی مجاز به عرضه غذا در ماه مبارک رمضان هستند اما عرضه غذا در سایر صنوف مشهد از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است.

وی اضافه کرد: فست فودی ها از اذان مغرب تا اذان صبح مجاز به فعالیت هستند، صنوف عرضه کننده شله و حلیم از ۲ ساعت مانده به اذان مغرب مجاز به عرضه غذا به صورت بیرون بر و پس از اذان مغرب مجاز به عرضه غذا در داخل واحدهای صنفی هستند.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: ساعت کار صنف نانوایان در سطح شهر مشهد در ایام ماه مبارک رمضان در نوبت صبح هشت تا ١١ و در نوبت عصر ١٤ تا ٢٠ تعیین شده است اما با توجه به حضور زائران رضوی در منطقه ثامن ساعت کار نانوایان این منطقه به صورت سه شیفت و بدون تغییر است.

مخملی افزود: تمامی ۱۲۷ نانوایی مستقر در محدوده حرم مطهر رضوی از اول ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه اجازه تعطیلی ندارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.