تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه ویتنام برابر نیوزلند به برتری رسید.

پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر «نیوزلند»

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران که جهت آماده سازی برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در تورنمنت چهارجانبه ویتنام شرکت کرده است و در دومین دیدار خود در این تورنمنت امروز ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف «نیوزلند» رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید.

تیم ملی ایران در این دیدار ابتدا با ۲ گل علی اصغر حسن زاده و محمدرضا سنگ سفیدی از حریف خود پیش افتاد اما گل لحظات پایانی نیوزلند موجب شد نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان شمسایی به پایان برسد.

در نیمه دوم هم علی اکرمی و مهدی کریمی و مسعود یوسف ۳ بار دیگر دروازه نیوزلند را گشودند و این مسابقه در نهایت با برتری ۵ بر یک شاگردان وحید شمسایی به پایان رسید.

ملی پوشان ایران در نخستین دیدار خود در این تورنمنت به مصاف مراکش رفته بودند و با نتیجه ۵ بر ۴ برابر این تیم قدرتمند آفریقایی تن به شکست دادند. دیدار بعدی تیم ملی ایران روز ۱۲ فروردین ساعت ۱۳:۳۰ برابر ویتنام خواهد بود.

پس از این رقابت‌ها تیم ملی فوتسال کشورمان از ۲۹ فروردین در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند شرکت خواهد کرد و در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است. برنامه دیدارهای ایران در جام ملت‌های آسیا مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰ فروردین
* ایران – افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰

شنبه اول اردیبهشت
* بحرین – ایران، ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت
* ایران – کویت، ساعت ۱۷:۳۰

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.