سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنایت صورت گرفته در بیمارستان شفای غزه این سوال را مطرح کرد که آیا مدعیان شناخته شده حقوق بشر از تحقیق بین‌المللی در خصوص ابعاد این جنایت جنگی آشکار حمایت خواهند کرد و یا رفتارهای گزینشی در خصوص حقوق بشر همچنان ادامه دارد.

کنعانی: تحقیق بین‌المللی در خصوص تخریب، شکنجه و کشتار در بیمارستان شفا ضرورت فوری دارد

به گزارش قدس آنلاین؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تصاویر منتشره از بیمارستان شفا در غزه پس از محاصره دو هفته‌ای توسط ارتش رژیم صهیونیستی، اظهارات شاهدان میدانی و گزارش‌های تصویری و خبری منتشر شده از میزان تخریب، شکنجه، کشتار و تعداد بازداشت‌ شدگان فلسطینی در این بیمارستان، هولناک و تکان دهنده است!

وی ادامه داد: تحقیق بین‌المللی ضرورت فوری دارد. آیا مجامع و نهادهای بین‌المللی به وظیفه خود عمل خواهند کرد؟ آیا مدعیان شناخته شده حقوق بشر از تحقیق بین‌المللی در خصوص ابعاد این جنایت جنگی آشکار حمایت خواهند کرد و یا رفتارهای گزینشی و تبعیض‌آمیز در خصوص حقوق بشر همچنان ادامه خواهد یافت؟!

 دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه شنبه شب اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی جنایاتی یک هزار و ۵۰ خانه را در اطراف بیمارستان شفا در شهر غزه تخریب کرده و به آتش کشیده است.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست در حملات چند روز گذشته خود به بیمارستان شفا بیش از ۴۰۰ فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.