حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال، دوران سختی را پشت سر می‌گذارد.

حسن روشن: حال و روز خوبی ندارم / نکونام و خطیر جدا به عیادتم آمدند

به گزارش قدس آنلاین؛ حسن روشن، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال، شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و مراحل درمان خود را می‌گذراند، او در روزهای گذشته در بیمارستان حضور داشت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش ورزش سه، روشن درباره شرایط حال حاضر خود گفت: نسبت به روزهای قبل بهتر هستم اما عضلاتم آمبولی کرده است و رگ‌هایم دچار گرفتگی است و پنجشنبه دیدار مجددی با پزشک دارم تا شرایط را بیشتر بررسی کند و تحت نظر ویژه پزشکان هستم، شرایط خوبی ندارم و با عصا راه می‌روم، از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند.

حسن روشن درباره شرایط باشگاه استقلال گفت: یک ماه است که بستری هستم و خبری از باشگاه ندارم و پیگیری نکرده‌ام، علی خطیر و جواد نکونام هرکدام به تنهایی به عیادت من آمدند و حالم را جویا شدند اما در شرایطی نبودم که نسبت به باشگاه و اتفاقات آن صحبت کنم.

روشن در ادامه نسبت به اینکه واکنشی از سوی خطیر و نکونام نسبت به صحبت‌هایی که در برنامه تلوزیونی انجام داده بود گفت: آنها می‌دانند که حرفی که من می‌زنم یا اگر انتقادی دارم درست است، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و می‌دانند که صحبت‌های من حق است.

روشن در انتهای صحبت‌های خود گفت: حال خوبی ندارم و از مردم ایران می‌خواهم برایم دعا کنند، تشکر می‌کنم که به یادم هستید و در این شرایط حال من را جویا می‌شوید.

258 258

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.