سپاه امام رضا علیه السلام با صدور اطلاعیه‌ای از مردم ولایتمدار و انقلابی استان خراسان رضوی دعوت کرد تا با حضور یکپارچه و پرشور خود بار دیگر حمایت و همدردی خود با مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان اعلام کنند.

دعوت سپاه امام رضا علیه السلام از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام در این اطلاعیه که به مناسبت روز جهانی قدس صادر شده، آمده است؛ روز جهانی قدس این یادگار مبتکرانه و هوشمندانه امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی به عنوان نقطه پیوند میلیاردها مسلمان، خیزش‌های مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی را به همراه داشته به گونه ای که این رژیم را به وحشت انداخته و نابودی خود را لحظه شماری می‌کند.

در بخش دیگر این اطلاعیه می‌خوانیم: جنایات این روزهای رژیم کودککش صهیونیستی که دل هر انسانی را به درد می‌آورد علاوه بر اینکه هویت واقعی سردمداران کفر و مستکبران عالم و حامیان این رژیم را به خوبی نشان می‌دهد، رسوایی و بی خاصیتی مجامع حقوق بشر جهانی و سازمان‌های جهانی حامی ملت‌ها را بیش از پیش فریاد می‌زند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: جنایت حمله موشکی به ساختمان کنسولگری ایران اسلامی در دمشق که منجر به شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت شد رژیم اشغالگر قدس را نه تنها از غرق شدن در باتلاق کنونی در غزه نجات نخواهد داد بلکه با این اقدام احمقانه نابودی محتوم خود را شتاب بخشید.

در پایان این اطلاعیه با دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس می‌خوانیم: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی همپای آزادی‌خواهان عالم با حضور پرشور و منسجم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با مردم مظلوم فلسطین میثاقنامه همدلی و هم عهدی امضا کرده و نفرت و انزجارشان را از رژیم جلاد، خونخوار و ظالم صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.