دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب دیدار معوقه از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی تراکتور و سپاهان به نفع سرخابی‌ها؛ پرتماشاگرترین بازی فصل گل نداشت!

به گزارش قدس آنلاین دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب دیدار معوقه از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه با قضاوت امیر عرب‌براقی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد و حالا در شرایط بسیار حساس در حضور پرشور هواداران تبریزی برگزار شد. دو تیم برای کسب رتبه سوم و نزدیک شدن به کورس قهرمانی رقابت تنگاتنگی داشتند. دیدار رفت دو تیم با برتری ۳ بر یک طلایی پوشان در نقش جهان به پایان رسیده بود و حالا تی‌تی‌ها با انگیزه گرفتن انتقام پا به این دیدار گذاشته بودند که نتوانستند به این امر دست پیدا کنند.

این دیدار پرتماشاگرترین دیدار سال نیز لقب گرفت جایی که نزدیک به صدهزارتماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶: رحمان جعفری در گوشه محوطه جریمه به توپ رسید اما ضربه این بازیکن با تکل سیاوش یزدانی به کرنر رفت

دقیقه ۱۸: به یک‌باره سرعت بازی بالا رفت و موقعیت‌های خطرناکی بر روی دروازه‌ها ایجاد شد، ابتدا رضا اسدی در موفعیت تک به تک قرار گرفت اما حسین پورحمیدی با یک واکنش تماشایی مانع از گلزنی اسدی به تیم سابق خود شد. در ادامه رحمان جعفری با فرار از تله آفساید مدافعین سپاهان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و این‌بار نوبت به واکنش میرزازاد بود تا مانع از باز شدن دروازه تیم میهمان شود. در برگشت مهدی شیری از پشت محوطه تصمیم به شوت‌زنی گرفت که ضربه این بازیکن با برخورد به تیرک دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: کرنر تمرینی سپاهان با پاس زمینی رضاییان به محمد کریمی در پشت محوطه تراکتور رسید و ضربه این بازیکن با واکنس پورحمیدی دفع شد.

دقیقه ۵۲: روی یک رفت و برگشت توپ در یک موقعیت خوب مقابل مهدی حسینی قرار گرفت و ضربه این بازیکن با واکنش خوب میرزازاد دفع شد تا همچنان این دیدار گل نداشته باشد.

دقیقه ۵۴: کاوه رضایی روی پاس خوب برایان دابو با کنترل خیره کننده و سپس شوت روی پای راست تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه او با اختلاف بسیار ناچیزی از کنار تیرک عمودی دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: پاس حسینی به نعمتی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به پای مدافعان سپاهان راهی کرنر شد که این موقعیت هیچ ثمره‌ای نداشت.

دقیقه ۸۲: محمد نادری با فرار از تله آفساید مدافعین سپاهان با پاس در عرض تماشایی سیامک نعمتی را در موقعیت عالی قرار داد اما ضربه ضعیف این بازیکن را میرزازاد با پا دفع کرد.

با این نتیجه تراکتور ۳۹ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و در مقابل سپاهان با ۳۸ امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

تیم داوری: امیر عرب‌براقی، دانیال باشنده، محسن بابایی و فرزاد منصوری

ترکیب ابتدایی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده، رحمان جعفری.

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب ابتدایی سپاهان:

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، رضا شکاری، رضا اسدی، شهریار مغانلو، کاوه رضایی.

سرمربی: ژوزه مورایس

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.