تیم فوتبال شمس ‌آذر قزوین در اصفهان موفق شد ذوب‌آهن را با حساب دو بر صفر شکست دهد.

پیروزی شیرین شمس‌آذر در اصفهان؛ ذوب‌آهن روی نوار شکست

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۹ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه خانگی خود یعنی فولادشهر به مصاف تیم شمس آذر قزوین رفت و دو بر صفر مغلوب شد.

دیدار رفت این دو تیم در شرایطی در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد که در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همراه بود. ذوبی‌ها در ۵ بازی آخر خود تنها ۲ مساوی کسب کردند و در ۳ بازی دیگر برابر حریفان خود شکست خوردند. شاگردان محمد ربیعی هم اکنون با ۲۷ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارند. در سوی دیگر شمس‌آذر در ۵ بازی اخیر خود یک پیروزی داشته و در ۳ بازی برابر حریفان متحمل شکست شده است.

دقیقه ۴٣، حسین گودرزی روی اشتباه پارسا جعفری گل اول بازی را وارد دروازه ذوب آهن کرد تا تیم میهمان نیمه نخست را با برتری به پایان برساند.

دقیقه ٨۵، مجتبی فخریان گل دوم شمس ‌آذر را به ثمر رساند تا این تیم در اصفهان موفق شود دو بر صفر ذوب آهن اصفهان را شکست دهد.

شمس‌آذر با این پیروزی به امتیاز ۲۸ رسید و تا رتبه هشتم بالا آمد و ذوب‌آهن در ادامه ناکامی‌های خود در امتیاز ۲۷ باقی ماند.

تیم داوری:

داور سعاد وفاپیشه/ کمک‌ها: حسن ظهیری و محسن حکیم/ داور چهارم: یاسر همرنگ

ترکیب اولیه دو تیم:

ذوب آهن:

پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی، امیرحسین جدی، سعید کریمی، گریگول چابرادزه، محسن آذرباد (۸۰"فردین یوسفی)، محمدحسین اسلامی،امیرحسین جدی (۸۰"شایان مصلح)، مجید علیاری (۶۳"امید لطیفی) و محمد جواد محمدی (۸۷"احمد شریعت زاده)

سرمربی: محمد ربیعی

شمس آذر قزوین:
علیرضا جعفرپور، امیر شبانی (۷۵"محسن طرهانی)، هومن ربیع زاده، حسین گودرزی، علی ازادمنش، صادق البوصبیح، امیرمسعود سرابادانی، محمد پاپی، عیسی مرادی (۷۸"معین قربانی)، امیر شبانی و امیرمحمد رضایی (۷۸"مجتبی فخریان)
سرمربی: سعید دقیقی

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.