۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 976506

مدیر منطقه ۶ عملیات آتش نشانی مشهد گفت: نشت مشتقات نفتی از تانکر ۳۰ هزار لیتری در پارکینگ خودروهای سنگین مشهد،۳ ایستگاه آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.

نشت مواد شیمیایی تانکر حامل سوخت در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد دوم مرتضی حکم آبادی اظهار کرد: همزمان با اعلام نشت مواد شیمیایی از تانکر سوخت رسانی، در ساعت ۱۲:۰۸دقیقه ظهر امروز، ایستگاه‌های ۹ و ۳۹ و تیم مواد شیمیایی ایستگاه ۴۴ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر منطقه ۶ عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در این حادثه یک تانکر ۳۰ هزار لیتری حاوی سوخت از قسمت سوپاپ تخلیه دچار نقص فنی شده بود که مایعات قابل اشتعال به سرعت در حال جاری شدن در محل حادثه بود.

وی ادامه داد: به محض رسیدن نیروهای عملیاتی بلافاصله کار انتقال و هدایت مایعات قابل اشتعال به محل مخصوص و همچنین استفاده از محلول کف برای مقابله با آتش سوزی احتمالی آغاز شد.

حکم آبادی افزود: پس از انجام اقدامات پیشگیرانه، با استفاده از پمپ ضد جرقه و تجهیزات تخصصی کار انتقال مستقیم سوخت به تانکر دوم آغاز شد.

مدیر منطقه ۶ عملیات آتش نشانی مشهد تصریح کرد: بنزین از جمله مایعات قابل اشتعال است که در هوای آزاد هم قابلیت انفجار و آتش سوزی دارد که با واکنش سریع نیروهای آتش نشانی مشهد خطر آتش سوزی در محل حادثه مرتفع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.