فرماندار درگز گفت: همزمان با نخستین روز از تعطیلات سه روزه عید سعید فطر، با ورود مسافران و گردشگران ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی این شهرستان کوهستانی و خوش آب و هوا تکمیل شد.

ظرفیت اقامتگاه‌های شهرستان درگز تکمیل شد

به گزارش قدس خراسان، مجتبی بزم آرا اظهار کرد: این شهرستان مرزی با یک هتل، چند مهمانسرای دولتی و خصوصی و تعدادی خانه مسافر و مجموعه‌های بوم گردی بیش از هزار و ۵۰۰ نفر شب ظرفیت اقامتی دارد که اکنون همه ایم ظرفیت پر شده است.

فرماندار درگز گفت: براساس اطلاعات موجود تا عصر امروز همه اقامتگاه‌های رسمی شهرستان رزرو شده لذا از مسافران تقاضا داریم قبل از عزیمت به درگز اقدام به تامین اقامتگاه کنند.

وی عمده مسافر این شهرستان در تعطیلات جاری را مربوط به مشهد دانست و گفت: علاوه بر مشهد از دیگر شهرها و همچنین از خراسان شمالی نیز مسافرانی به درگز و به خصوص پارک "چهلمیر" و یا همن پارک ملی تندوره سفر کرده‌اند و در حال حاضر این پارک ملی مملو از گردشگران و طبیعت دوستان است.

بزم آرا به اشاره به تردد کامیون‌های ترانزیتی در جاده درگز-قوچان گفت: با توجه به افزایش سفرها از رانندگان و مسافران تقاضا می‌شود با توجه به شرایط جاده کوهستانی و تردد مداوم خودروهای سنگین، صبر، حوصله و دقت کافی را برای رانندگی در این مسیر مبذول دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.