۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 977717

تیم ملی فوتسال ژاپن در آستانه جام ملت های آسیا یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

ستاره سامورایی‌ها به سرنوشت طیبی دچار شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ژاپن در آستانه برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا با شوک بزرگی مواجه شد و یکی از مهم‌ترین ستاره‌های خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.

پایگاه خبری «فوتسال تایلند» گزارش داده است که در جریان دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتسال تایلند و ژاپن، «آرتور» که پیش از بازی در حین بدنسازی دچار مصدومیت جزئی شده بود پس از آنکه در این بازی به میدان رفت مصدومیتش تشدید شد و به احتمال زیاد رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را از دست خواهد داد.

«آرتور» بازیکن برزیلی الاصل تیم فوتسال ژاپن و یکی از مهره‌های تأثیرگذار این تیم است. او فرزند اولیویرا سرمربی سابق تیم ملی فوتسال برزیل است که موفق شد این تیم را در جام جهانی ۲۰۰۸ به عنوان قهرمانی برساند.

این بازیکن ۳۳ ساله در جریان دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۲ که با برتری ۲ بر یک سامورایی‌ها برابر تیم ملی ایران همراه شد زننده یکی از گل‌های تیمش بود که از روی یک ضربه آزاد بدست آمد و نقش مؤثری در قهرمان نشدن ایران داشت.

اکنون سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن که باید جای خالی او را با بازیکنی دیگر پر کند با سرنوشتی همچون وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران مواجه شد که در آستانه جام ملت‌های آسیا حسین طیبی را که یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان ایران است به دلیل مصدومیت از داد.

تیم ملی فوتسال کشورمان از ۲۹ فروردین در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند شرکت خواهد کرد و در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است. برنامه دیدارهای ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰ فروردین
* ایران – افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰

شنبه اول اردیبهشت
* بحرین – ایران، ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت
* ایران – کویت، ساعت ۱۷:۳۰

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.