تیم ملی فوتسال ایران با منتفی شدن تورنمنت بین المللی صدرا، هفته آینده دیداری شبیه سازی شده را در تهران برگزار می‌کند.

گزینه‌های تیم ملی فوتسال بعد از منتفی شدن بازی‌های دوستانه

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران شهریور امسال در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی شرکت می‌کند. در حالی که برای تیم ملی حضور در تورنمنت بین المللی صدرا (تیرماه) و دو بازی تدارکاتی با ژاپن (مرداد) پیش بینی شده بود، این دو رویداد منتفی شد تا دست تیم ملی برای انجام بازی‌های تدارکاتی خالی بماند.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال به دنبال زنده کردن حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت تایلند است تا شاگردان سیدمحمد ناظم الشریعه قبل از جام جهانی، حداقل برابر چند تیم بین المللی محک بخورند.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: واقعیت این است که تمرینات بسیار خوبی انجام داده‌ایم ولی بدون بازی دوستانه به نتیجه مطلوب نمی رسیم. ما با دو عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه داشتیم. آقای سراجی رئیس کمیته فوتسال هم دائم سر تمرینات حاضر می‌شود ولی کارمان سخت است.

برنامه تیم ملی فوتسال برای جبران بازی‌های دوستانه از دست رفته چیست؟» ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال گفت: هفته آینده یک بازی درون اردویی ولی شبیه سازی شده را در تهران برگزار می‌کنیم. همه شرایط این مسابقه را با بازی‌های دوستانه بین المللی وفق می‌دهیم؛ یعنی حتی تمرینات و برنامه‌های دو تیم هم جداگانه خواهد بود. هرچند که هیچ چیز جای بازی دوستانه و اصلی را نمی‌گیرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: قرار بود سفری به کرمان داشته باشیم و آنجا بازی کنیم ولی تهیه بلیت به کرمان سخت بود. برای همین بازی را در تهران برگزار می‌کنیم. خودم در این مسابقه، روی سکوها می‌نشینم و محمد هاشم زاده و رضا حیدریان روی نیمکت دو تیم قرار می‌گیرند تا شرایط را شبیه سازی کنیم.

ناظم الشریعه همچنین درباره احتمال حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت تایلند، گفت: چون تاریخ برگزاری این رقابت‌ها کمی عقب افتاد، می‌توانیم از فرصت استفاده کنیم. قطعاً کمیته فوتسال با سازمان لیگ هماهنگی لازم را خواهد داشت. اگر بتوانیم چند بازی تدارکاتی انجام بدهیم، برای تیم ملی خوب خواهد بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.