مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۱۳۱ واحد صنفی در این شهر از ابتدای امسال تاکنون پس از قانون شکنی‌های متعدد پلمب شدند.

قانون‌شکنی ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد را تعطیل کرد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: پلمب این واحدها در گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، پس از دریافت تذکرات وافر و با وجود تعهد اخذ شده مبنی بر عدم تکرار تخلف انجام گرفت.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: واحدهای مزبور به تخلفات خود که پرتکرارترین آنها کم فروشی، گران فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه بوده، ادامه دادند که با هدف بازدارندگی از تکرار تخلف تعطیل شدند.

وی با اشاره به پلمب ۲ واحد آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد در چند روز اخیر بیان کرد: این واحدها در گشت مشترک اصناف مشهد با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شدند.

صیادی اضافه کرد: عمده تخلفات این واحدها گران‌فروشی، عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بود که آن‌ها را به پلمب کشاند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از ابتدای امسال تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای صنف آرایشگاه‌های زنانه مشهد تشکیل و منجر به پلمب هفت واحد شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.