مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: اطلاع‌رسانی صادقانه در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکت رای دهندگان را افزایش داده است.

اطلاع‌رسانی صادقانه مشارکت رای دهندگان را افزایش داده است 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر فریدنیا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان با بیان این مطلب اظهار کرد: افزایش مشارکت مردم حاصل اطلاع رسانی شفاف، بموقع و وسیع بوده که اجازه بروز به شایعات و ابهامات را نداد.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی با قدردانی از حضور مردم و تلاش‌های اعضاء کمیته اطلاع رسانی افزود: در دور دوم انتخابات که ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود نیز سعی ما بر آگاهی دهی صادقانه و شفاف است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در دومین مرحله دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس خبرگان را مانند دور اول نداریم و از سوی دیگر با عنایت به لزوم کاهش هزینه‌های انتخاباتی، تعدادی از صندوق‌های اخذ رای را که در مناطق کم جمعیت بودند، مطابق معمول، ادغام کردیم.

فریدنیا خاطر نشان کرد: در مرحله اول، رقابت انتخاباتی، بین ۴۸۹ نامزد بود در حالی که در این مرحله رقابت فقط بین دو نفر برای دستیابی به یک کرسی مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات است.

در این نشست سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نیز با اشاره به فعالیت استودیوی انتخابات در دور اول گفت: این روش موثر را در مرحله دوم نیز بکار گرفته‌ایم تا حداکثر اطلاع رسانی در این دور انتخابات مجلس نیز صورت گیرد.

محسن مجتبی پور با قدردانی از پوشش خبری کامل رویدادها و برنامه‌های انتخابات در اسفندماه توسط رسانه‌های استان و کشور از خبرنگاران خواست تا با همان شور و شوق و حضور دائمی در مراکز خبری و فرمانداری‌های مشهد و کلات، در این مرحله نیز باعث سربلندی استان و اشتیاق مردم شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.