۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 984251

تیم بسکتبال سه نفره رادین مشهد که به‌طور متوالی با عنوان قهرمانی مسابقات (ایونت) درون استانی و نیز کشوری در سکوی اول مسابقات قرار دارد در آخرین ایونت هیئت بسکتبال تهران توانست در سکوی اول مسابقات بسکتبال ۳ در ۳ کشور بایستد.

تیم رادین همچنان در آسمان قهرمانی کشور

به گزارش قدس آنلاین، تیم بسکتبال سه نفره رادین مشهد که بهطور متوالی با عنوان قهرمانی مسابقات (ایونت) درون استانی و نیز کشوری در سکوی اول مسابقات قرار دارد در آخرین ایونت هیئت بسکتبال تهران که با شرکت ۱۲ تیم از جمله تیم‌های قهرمان سوپرلیگ، لیگ ملی و همچنین تیم‌هایی قدرتمند و حرفه‌ای که در شهریار حضور داشتند با شایستگی توانست در اوج قهرمانی بدرخشد و همچنان در سکوی اول مسابقات بسکتبال ۳ در ۳ کشور بایستد.

در این رویداد (ایونت) ۱۲ تیم با نام‌های رادین مشهد، مکران، اس.بی.ای آر، دی دی آر، توفارقان، دانشگاه شهید بهتی، ایوان، مردان، میس، دخانانیات، نونیم در قالب ۴ گروه ۳ تیمی به رقابت پرداختند. تیم رادین مشهد در نیمه نهایی در مقابل مکران ۲۲ بر ۱۲ پیروز شد و در فینال با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ از سد تیم قدرتمند اس بی ای گذشت و قهرمان این رخداد کشوری شد.

یادآور می‌شود تیم پرافتخار رادین مشهد در سال جدید توانسته است مقام‌های نخست بسکتبال ۳ نفره را در استان خراسان رضوی، هیئت بسکتبال تهران و کشور به‌خود اختصاص دهد. باشگاه رادین با حمایت بخش خصوصی و مهندس شریف و گروه توس راوین سازه و مهندس آیدین سعیدیان و گروه مهندسین طاق در این رقابت‌ها حضور یافت. این رقابت‌ها به صورت رسمی، امتیازات تیم‌ها و نتایج در سایت رسمی فیبا ثبت و در رنکینگ جهانی بازیکنان تأثیر مستقیم خواهد داشت.

اسامی رادین مشهد: علیرضا جعفری، مهدی جعفری، امیرحسین غلامزاده، علی رحیمی/ سرمربی: سیدجواد جعفری

خبرنگار: علی عبداحد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.