تحولات منطقه

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۱
کد مطلب: ۹۸۶۹۴۹

فرماندار مشهد گفت: دستکم ۲۵۰ خانواده سیل زده در مناطق مختلف شهر مشهد و روستاهای این شهرستان اسکان یافتند.

اسکان به ۲۵۰ خانواده سیل زده در مشهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری اظهار کرد: ۱۵۰ خانوار سیل زده در نقاط مختلف شهر مشهد طی شب گذشته اسکان یافتند.

فرماندار مشهد گفت: بالغ بر ۳۰۰ نفر از اهالی روستای سلطان آباد در بخش احمد آباد نیز به محل امن منتقل شده و اسکان داده شدند.

وی اضافه کرد: شماری از ساکنان روستاهای بخش‌های رضویه و مرکزی نیز که در جریان بارش‌های شدید دیشب گرفتار سیل بودن توسط نیروهای امدادی اسکان یافتند.

داوری ادامه داد: ۱۵۰ واحد مسکونی در سطح مشهد دچار آب گرفتگی شده بود که با تلاش عوامل امدادی تخلیه شده و یا گل و لای منازل پاکسازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha