مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارشهای بهاری، تگرگ و سیلاب از روز گذشته تاکنون موجب انسداد ۳۷ راه اصلی، فرعی و روستایی در این استان شد که تاکنون ۲۵ راه با تلاش راهداران بازگشایی شده است.

بازگشایی ۲۵ راه اصلی و روستایی در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، جعفر شهامت روز پنجشنبه عنوان کرد: همه راه‌های اصلی و فرعی و ۱۹ راه روستایی با تلاش راهداران در خراسان رضوی بازگشایی شده است.
وی بیان کرد: امروز با تلاش راهداران ۲ انسداد جداگانه در جاده اصلی فریمان- مشهد و سیلاب جاده ترانزیتی مشهد-سرخس بازگشایی شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بازگشایی سه راه فرعی مشهد به کارخانه سیمان در بخش احمدآباد، مشهد-میامی و قوچان-دوغایی نیز در این مدت انجام شد.

۱۰ راه روستایی در خراسان رضوی همچنان بسته است
وی با اشاره به انسداد ۱۲ راه روستایی در خراسان رضوی افزود: ۱۰ راه در شهرستان‌های استان شامل ۲ جاده روستایی در سرخس، چهار راه روستایی در فریمان، سه راه در شهرستان صالح آباد و یک راه نیز در بخش سرولایت نیشابور همچنان بسته است.
شهامت افزود: ۲ جاده ارتباطی روستایی نیز در شهرستان‌های مشهد و طرقبه شاندیز همچنان بسته اما راهداران راه دسترسی جانبی برای تردد اهالی منطقه ایجاد کرده‌اند، و عملاً ترددها جریان دارد.
وی تأکید کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در این استان به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود تا حد امکان سفرهای جاده‌ای خود به زمان دیگری موکول کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.