هادی حاجتمند، کارگردان سینما خاطره ای شنیدنی درباره دوران خدمت آیت الله رئیسی در مقام تولیت آستان قدس رضوی، همزمان با اکران فیلمش گفت.

سینما برای آیت‌الله رئیسی مسئله‌ای مهم و جدی بود

به گزارش قدس آنلاین، این فیلمساز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: زمانی که فیلم «اشنوگل» را ساختم، بعد از اکران این فیلم از دفتر ایشان که آن زمان تولیت آستان قدس رضوی بودند با من تماس گرفتند و گفتند که حاج آقا می خواهند فیلم را ببینند، گفتند که یک جای خوب را برای اکران فیلم در نظر گرفتیم، با خودم گفتم احتمالا در دفترشان قرار است فیلم را تماشا کنند اما زمانیکه به محل دعوت رفتم دیدم که در نقطه ای نزدیک به ضریح مطهر امام رضا (ع)، یک مانیتور بزرگ با تجیهیزات خوب صدا برای نمایش فیلم قرار داده بودند.

او افزود: فیلم را همراه با ایشان و چند نفر دیگر تماشا کردیم و ایشان بعد از تماشای فیلم بسیار متاثر شدند. آقای رئیسی درباره تاثیر سینما بر جامعه، حرفهای شنیدنی و مهمی زدند که برایم جالب توجه بود. تک تک بچه هایی که به آن جلسه دعوت شدیم توسط ایشان تجلیل شدیم و انگشتری هدیه گرفتیم.

حاجتمند خاطرنشان کرد: بعد از این دیدار، جلسه ای با ایشان درباره حوزه رسانه داشتیم و برایم جالب بود که ایشان از حرفهای ما نکته برداری می کردند یعنی مشورت گرفتن برایشان اهمیت داشت. شبکه تلویزیون اینترنتی امام رضا (ع) و مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی مدیون تصمیمات خوب آقای رئیسی است. ایشان در دوران ریاست جمهوری هم سراغ فیلمسازان را می گرفتند و سینما برایشان مسئله ای مهمی و جدی بود. ایشان تاکید داشتند که درباره چهره نفاق باید فیلم ساخته شود.

کارگردان فیلم «مدیترانه» گفت: شهادت ایشان، اتفاق مبارکی بود چون نامشان در تاریخ ایران جاودانه شد. ایشان عزیز ملت ایران بودند و در راه خدمت به خلق خدا به درجه رفیع شهادت نائل شدند که ان شالله این مقام نصیب ما هم بشود.
وی در پایان یادآور شد: آقای امیرعبداللهیان هم حاج قاسم زمانه در دیپلماسی ایران بودند و حال جریان مقاومت با مواضع جدی و انقلابی ایشان بسیار خوب بود. به فرموده رهبری، نظام جمهوری اسلامی ایران قائم به افراد نیست و یک فرهنگ است، در کشور ما رئیس جمهور شهید بیشتر از رئیس جمهور زنده، کار می کند و اثرگذار است.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.