وزیر خارجه اردن ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی نسبت به استمرار اقدامات غیر قانونی در فلسطین، تاکید کرد که اوضاع کرانه باختری در آستانه انفجار است.

وزیر خارجه اردن: اوضاع کرانه باختری در آستانه انفجار است

به گزارش قدس آنلاین، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن در اظهاراتی تاکید کرد که اوضاع در کرانه باختری رو به وخامت گذاشته و اقدامات غیرقانونی همچنان ادامه دارد و اوضاع در آستانه انفجار است.

این مقام اردنی افزود: اقداماتی که اسرائیل امروز انجام می‌دهد، باعث بحرانی‌تر شدن اوضاع می‌شود. مصوبات تل آویو در مورد احداث شهرک‌های صهیونیست نشین جدید این پیام را ابلاغ می‌کند که تل‌آویو به دنبال استمرار اقدامات غیرقانونی خود است و فرصت رسیدن به صلح و سازش را از بین می‌برد.

الصفدی نسبت به اوضاع کرانه باختری که در آستانه انفجار قرار دارد، هشدار داد و تاکید کرد که در صورت بروز انفجار اوضاع، درگیری‌ها روندی خطرناک‌تر به خود خواهد گرفت.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.