گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس از کشته و زخمی کردن تعدادی از نظامیان صهیونیست در یک کمین شبانه در نوار غزه خبر داد.

کمین القسام برای نظامیان صهیونیست‌ در نوار غزه

به گزارش قدس آنلاین، القسام اعلام کرد که در یک عملیات ترکیبی در شمال بیت حانون در نوار غزه، یک مجموعه از نظامیان صهیونیست متشکل از ۱۰ نفر را در کمین انداخته است.

این گردان ها تاکید کرد که این نظامیان صهیونیست را با بمب هدف قرار داده است.

القسام افزود: به محض اینکه نیروهای امدادی صهیونیست رسیدند، با بمب «شواظ »آن‌ها را هدف قرار دادیم و نیروهای دو مجموعه نظامی و امدادی کشته و زخمی شدند.

پیش از این گردان‌های القسام در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان حماس در مرکز اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه توانستند یک دستگاه نفربر زره پوش ارتش رژیم صهیونیستی را منفجر کنند که باعث هلاکت و زخمی شدن شماری از نظامیان این رژیم شد.

این بیانیه اضافه کرد که سه تانک ارتش رژیم صهیونیستی از نوع مرکاوا در شرق اردوگاه جبالیا توسط رزمندگان گردان های القسام با راکت ضد زره «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفت.

این خبر در حالی منتشر می شود که عضو دفتر سیاسی جنبش حماس روز چهارشنبه در اظهاراتی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از چیزی به اندازه مقاومت ترس و وحشت ندارد.

عزت الرشق گفت: ما همواره گفتیم و می‌گوئیم که رژیم اشغالگر صهیونیستی از چیزی به اندازه حقیقت و مقاومت ترس و وحشت ندارد.

وی با بیان اینکه مقاومت و در راس آن گردان‌های القسام همچنان در میدان نبرد ضرباتی دردناک به دشمن وارد می‌کنند، افزود: عجز و ناتوانی دشمن در برابر مقاومت، این رژیم را وادار به ارتکاب جنایت در حق غیرنظامیان کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.