استاندار خراسان رضوی در پیامی از حماسه حضور مردم استان در بدرقه پیکر مطهر خادم‌الرضا، شهید جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت قدردانی کرد.

قدردانی استاندار خراسان رضوی از حماسه حضور مردم در بدرقه شهدای خدمت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوبعلی نظری به شرح زیر است:

مردم ولایتمدار و قدرشناس استان خراسان رضوی، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت که بر پای‌بوسی حضرت رضا(ع) و دستبوسی محرومان افتخار می‌کردند، امروز بر فراز قلوب و دستان شما تا بهشت ابدی بدرقه شدند.

آفرین بر شما مردم ولایتمدار و غیور که پاسخ خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه آن شهید جمهور و همراهشان را با قلوب مملو از عشق و محبت خویش دادید. رحمت خدا بر شما مردم خراسان که با بصیرت خویش قدردان خادمین صدیق خود هستید.

تحیت خدا بر شما که چشم دشمن خیره‌سر نظام را کور کردید و با حضور خویش لرزه بر اندام آنان انداختید.

سلام خدا بر شما که نظام و کشور را با حضور خویش بیمه کردید و درود بر شما که به تاسی از امام خویش، سروقامت و مستحکم در برابر همه توطئه‌های خارجی و داخلی همچون سد محکمی ایستاده و دل امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) را شاد کردید.

ما خدمتگزاران شما نه تنها از داغ از دست دادن سیدالشهدای خدمت، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و یاران باوفای ایشان دلسرد نشده‌ بلکه به واسطه حضور وفادارانه و پرشور شما دلگرم‌تر از همیشه در عرصه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و توسعه و آبادانی ایران اسلامی استوارتر و کوشاتر از قبل خواهیم بود و از امام هشتم علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثنا می‌خواهیم که این مردم قدرشناس و رهبر شایسته آنان را در کنف لطف و رحمت و عنایات خویش قرار دهد، باشد که سعادت دنیا و آخرت نصیب همه ما گردد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.