رئیس پلیس راهور شهرستان بردسکن گفت: برخورد یک دستگاه سواری دنا با دو خودرو و یک موتور سیکلت پارک شده در حاشیه خیابان قائم بردسکن جان یک خانم ۳۳ ساله را گرفت.

سانحه رانندگی در بردسکن منجر به فوت یک نفر شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسن قربانی اظهار کرد: برخورد یک دستگاه سواری دنا با دو خودرو و یک موتورسیکلت پارک شده هنگامی رخ داد که راننده دنا که نوجوانی ۱۷ ساله و بدون گواهینامه بوده است از سمت جنوب به شمال در خیابان قائم با سرعت بالا در تردد بوده و به علت عدم توانایی در کنترل خودرو به لاین مخالف می‌رود و با دو دستگاه ماشین و یک موتورسیکلت پارک شده در حاشیه خیابان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور شهرستان بردسکن افزود: در همین هنگام عابر پیاده که قصد باز کردن درب ماشین خود و راننده موتورسیکلت نیز قصد حرکت را داشته است به شدت برخورد و متأسفانه این خانم ۳۳ ساله و راننده موتورسیکلت به شدت مورد ضربه قرار می‌گیرند و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شوند که با وجود تلاش تیم پزشکی این خانم ۳۳ ساله جان خود را از دست می‌دهد و راننده موتورسیکلت نیز تحت درمان است.

وی با بیان اینکه مقصر اصلی این حادثه راننده دنا است، گفت: پس از تشکیل پرونده فرد خاطی برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۱۱ شهر بردسکن شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.