رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: آیت‌الله شهید «سید ابراهیم رئیسی» به عنوان یک الگو و نمونه‌ای برای مسئولان دلداده انقلاب است که زندگی خود را معطوف به آرمان‌های دین و قرآن کرد.

رئیسی الگویی برای مسئولان دلداده انقلاب است

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی گفت: مهمترین بخش زندگی شهید آیت الله رئیسی این است که خودش را برای آرمان های دین و قرآن معطوف کرد. زندگی ایشان از ایام طلبگی تا دادستانی کرج، سپس در قوه قضاییه و تولیت آستان قدس رضوی و در ادامه به عنوان وظیفه در حوزه ریاست جمهوری آمدند درحالی که هیچ نفع مادی در این کار ها نداشتند. بلکه به دنبال ایفای نقش مسئولیت پذیرانه خود بوده و می گفت که شهدا و رهبر انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم به گردن ما حق دارند.

وی افزود: زندگی آیت الله رئیسی به عنوان یک انسان مومن از یک کارنامه درخشان و شکوفایی برخوردار است که ایشان بر اساس نگاه ایمانی، حرکت کرده و به عنوان مدیری مسئولیت پذیر در صحنه ها ورود پیدا می کرد و از خدا نیز کمک می خواست.

لقب خادم الرضا و خادم المله شایسته آیت الله رئیسی

خاموشی لقب خادم الرضا و خادم المله را شایسته آیت الله رئیسی دانست و تاکید کرد: ایشان در طول دوران خدمت خود کارهای صوری انجام نداد بلکه به زیرساخت هایی پرداخت که در آینده نتایج آن را می توان دید. در واقع انسانی بود که توجهی نداشت که دیگران به او چه می گویند یا آینده چه خواهد شد، بلکه آنچه را که وظیفه خود می دانست انجام می داد. آیت الله رئیسی یک نمونه تمام و کامل برای هر مسئول دلداده نظام و انقلاب، مطیع رهبر و ولایت پذیر است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تشویق رئیس جمهوری برای برگزاری برنامه های قرآنی گفت: ما در مسابقات سراسری و بین المللی قرآن کریم طی سه دوره توفیق داشتیم از صحبت های آقای رئیسی استفاده کنیم و اگر بیانات ایشان در این سه دوره را جمع آوری کنیم، می توان نگاه های قرآنی ایشان را دسته بندی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.