نتایج جدیدترین نظرسنجی در سرزمین های اشغالی نشان می دهد که ۶۷ درصد صهیونیست ها از کابینه بینامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برای بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه ناامید شده و معتقدند که این کابینه تلاش‌های کافی در این زمینه را انجام نمی‌دهد.

۶۷ درصد صهیونیست‌ها امیدی به نتانیاهو برای بازگرداندن اسیران صهیونیست ندارند

به گزارش قدس آنلاین، نتایج جدیدترین نظرسنجی در سرزمین های اشغالی که در شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی منتشر شد، نشان می دهد که ۶۷ درصد از صهیونیست ها معتقدند که کابینه بنیامین نتانیاهو به اندازه کافی برای آزادی اسیران صهیونیست در نوار غزه تلاش نمی کند.

بر اساس این نظر سنجی، ۶۴ درصد صهیونیست ها نیز معتقدند که هدف نهایی رژیم صهیونیستی در این مرحله از جنگ باید بازگرداندن اسیران صهیونیست است.

۴۸ درصد از صهیونیست ها نیز معتقدند که «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ این رژیم در اعتراض به روند مدیریت جنگ و سیاست های کابینه نتانیاهو باید از شورای جنگ کناره گیری کند.

پیشتر نیز شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط این شبکه تلویزیونی، ۷۴ درصد صهیونیستها از کابینه حاکم رژیم صهیونیستی ناراضی هستند.

این در حالی است که نارضایتی از برخی وزیران کابینه به مراتب بیش از این است و ۷۲ درصد از پاسخ دهندگان هم درباره عملکرد «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی ابراز نارضایتی کرده اند.

ابراز نارضایتی صهیونیست ها از کابینه رژیم اسرائیل در نظر سنجی رسانه های این رژیم در حالی منتشر می شود که سرزمین های اشغالی شاهد تظاهرات مداوم و گسترده اعتراضی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه تحت امرش است و تظاهرات کنندگان خواستار انجام توافق با جنبش حماس بر ای تبادل اسیران هستند.

آنها همچنین خواستار کناره گیری نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام کنست (پارلمان) در سرزمین های اشغالی شده اند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو و ائتلاف حاکم را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.