۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
کد خبر: 989512

جدال دو مرد بر سر پارک خودرو، منجر به مرگ یکی از آن‌ها شد.

جدال مرگبار دو راننده بر سر پارک خودرو

 ساعت ۲۰ پنجشنبه گذشته خبر تصادف مرگباری به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مرد ۶۰ ساله‌ای در تصادف با یک خودروی پژو جانش را از دست داده است.

در ادامه بررسی‌ها مأموران دریافتند مقتول در حال پارک خودروی پرایدش بوده که متوجه شد راننده یک خودروی شاسی بلند خودرواش را به‌صورت نامتعارفی پارک کرده است. راننده پراید به او اعتراض کرد و همین موضوع موجب بحث و درگیری بین دو راننده شد به نحوی که ناگهان راننده پراید به سمت خیابان پرت شد و در همین حین یک خودروی پژو که در حال عبور از محل بود با او تصادف کرد و مرد میانسال جان باخت.

راننده پژو که شوکه شده بود به پلیس گفت: در حال عبور بودم که ناگهان این مرد جلوی ماشین من پرت شد و نتوانستم خودرو را کنترل کنم و با او برخورد کردم. اما راننده خودروی شاسی بلند مدعی است که او راننده پراید را هل نداده و او خودش به داخل خیابان پرت شده است.

در حالی که تحقیقات از شاهدان حکایت دارد که مرد میانسال در جریان درگیری هل داده شده است؛ بنابراین به دستور بازپرس جنایی هر دو راننده بازداشت شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.