محسن یگانه به امارات متحده عربی می‌رود تا کنسرت خود را در شهر دبی با بلیت‌های بیست میلیون تومانی برگزار کند.

کنسرت محسن یگانه با بلیت‌های ۲۰ میلیون تومانی در دبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محسن یگانه اواخر خرداد به همراه گروهش در یکی از سالن‌های زیبای شهر دبی روی صحنه می‌رود. این اجرا 15 جوئن 2024 مصادف با 26 خرداد 1403 در سالن ورد ترید سنتر world trade center برگزار می‌شود.

یگانه که سال گذشته اجراهای موفقی در تهران و شهرهای مختلف کشور روی صحنه برد، برای خرداد سال جاری، اجرایی خارجی را در دستور کار قرار داده است.

قیمت بلیت‌های کنسرت محسن یگانه از 113 تا 340 دلار برای ساکنان یا توریست‌های حاضر در دبی، قیمت‌گذاری شده است. اگر قیمت دلار را 60 هزار تومان در نظر بگیریم، قیمت این بلیت‌ها به طور تقریبی 7 تا 20 میلیون تومان برای مخاطبان آب می‌خورد.

کنسرت‌های موسیقی و به طور کلی رویدادهای هنری، در قیاس با فعالیت‌های اقتصادی؛ ارزآوریِ کمتری برای کشور دارند، اما برگزاری همین کنسرت‌ها در کشورهای دیگر، می‌تواند راهی هرچند کوچک؛ برای ارزآوری به داخل کشور باشد.

محسن یگانه در سال 1402 یکی از پرکارترین سال‌های فعالیت هنری‌اش را پشت سر گذاشت و فقط در تهران 70 سانس کنسرت را به صحنه برد تا از رکوردداران برگزاری بیشترین کنسرت در سال گذشته در میان خوانندگان ایرانی به شمار برود.

یگانه از جمله خوانندگان بین‌المللیِ موسیقی پاپ کشورمان است که با ویدیویِ اجرای زنده‌ی آهنگ «بهت قول میدم» صاحب شهرتِ بین‌المللی شد. این ویدیو از محسن یگانه تا کنون در یوتوب بیش از 216 میلیون بازدیدکننده داشته است.

فراموش نکنیم که در روزگارِ خوانندگانِ تاریخ مصرف‌دار، محسن یگانه در دو دهه گذشته در بالاترین سطح موسیقی پاپ ایران فعالیت کرده و همچنان طرفداران خود را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.